کمی صحبت
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 24996
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




دوستان عزیز سلام.

امیدوارم تا این لحظه از وبلاگ ما خوشتون اومده باشه.البته خوب می دونم کم و کاستی هایی داره اما امیدوارم با نظر هاتون این مشکلاتو به ما بگید تا باعث بشه مطالبمون بهتر و زیباتر بشه .من و دوستام منتظر نظر های شما هستیم اما متاسفانه تعداد نظرات کمه ،ازتون خواهش می کنم وقتی از وبلاگ ما دیدن می کنید لطف کنید و نظر بدید.

                                                  

                                          نظر یادتون نره!



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت20:35---30 آذر 1391
سلام بر محیا ،مبینا و آریانای عزیز. ناراحت نشینا .بر طبق نویسنده وب نوشتم اسماتون رو .هر سه تاتون برام مثه سه تا دوست عزیزین .


یلداتون مبارک باشه .من هر روز بهتون سر میزنم .منتظر پست های جدیدتون هستم .


فقط یه چیز دیگه : میتونستین برای هر کدوم رمز درست کنین که کسی که پست رو میزاره مشخص باشه .قالب وبتون قشنگه اما میتونین از قالبهای زیباتر قشنگی هم استفاده کنید در بلگفا ،رز بلاگ، آفتاب بلاگ ، پرشین بلاگ ، لیمو بلاگ .....آخی خسته شدم .ماشاالله خیلی زیاد شدن ....خلاصه میتونین استفاده کنید .نمی دونم چند سالتونه اما فک نمی کنم از من بیشتر باشید.میتونید منو مثه یه برادر برای خودتون بدونید .راستی داشت یادم میرفت .دیگه مشعل دل رو آپ نمی کنم .بی زحمت این پلاک عشق رو لینک کنید .آرزوی سلامتی و شادی برای سه تاتون دارم تو این شب قشنگ .خوش بگذره پاسخ:ازدت ممنونم.حتما پلاک عشقو لینک میکنم.
پاسخ: ممنون که ما رو لینک کردی.و درست فکر کردی که ما کوچکتریم.


کاظم علیدادی
ساعت16:53---29 آذر 1391
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه

من شما در وبلاگم لینک کردم

خوشحال می شم که شما هم منم در وبلاگ قشنگتون لینک کنی

bmasjed.loxblog.com
پاسخ:ممنون که ما رو در وبلاگت لینک کردی. وبلاگ قشنگی داشتی...


کاظم علیدادی
ساعت16:53---29 آذر 1391
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه
من شما در وبلاگم لینک کردم
خوشحال می شم که شما هم منم در وبلاگ قشنگتون لینک کنی
bmasjed.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 29 / 9 / 1391برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا