روز دختر.........
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 24991
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) بر همه و مخصوصا دخترای گل ، خشمل، باهوش ، مهربون و ... مبارک باشه...خنده

 



نظرات شما عزیزان:

هاد______________ی
ساعت21:50---24 شهريور 1392
دلــــــــتنـگم
بــــــــرای او نـــه
برای منه قبــــل از او
چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .
::


rahaa
ساعت16:42---24 شهريور 1392

بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !
کنارت که باشن تنهاتری . . !
پس خواهشن نباش . .


سارا
ساعت12:12---23 شهريور 1392
سلام روز شماهاهم مبارک البته باتاخیر منم اپ کردم خوشحال میشم بیاید

هاد______________ی
ساعت22:00---21 شهريور 1392
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می آورد

و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند


دا____ش ها____دی
ساعت22:51---17 شهريور 1392
او هنوز روسری ابی میبوشد.

و من سیگار فیلترقرمز

چه شهر اورد بزرگی می شود ...


هاد______________ی
ساعت23:47---16 شهريور 1392
دوستم بدار نه برای سرگرمیت

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم

دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 16 / 6 / 1392برچسب:, :: 16:47 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا