عشق
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 521
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 823
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 25376
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




چه کنم با غم جانم که براید ز هزار عشق ز جانم که هر عشقی بود تاوانو توانی که ز مستی گردد پدیدار .دل باخته شدم ان روز که تو را با عشق دیدم , عشقت هوسی بود که افتاد به جانم, رویایی شیرین اما شوخی که افتاد به جانم ,شوخی دل که مدت ها در خزانه ی قلبم خفقان گرفته بود اما تو رفتی و رویایم را خط خطی کردی و روی قلبم که با دست به در ان زده بودی تا به رویت باز شود پای کوبیدی و لهش کردی و درش قفل شد تا دیگر کسی  وارد ان غم خانه ی می گاه نشود. گفتم کمکم کن ای خدا عشق از قلب من گریخته چه کنم با دلم که ار ترس و غم جایی نهفته؟ بگفتا, که دلا شو چون شب قبل همان عاشق دیوانه ی می خانه .گفتم که یار کجاست با که شوم هم یار و هم خانه ؟بگفتا یار من باش که از هر یار بیگانه بود برتر و بهتر .گفتم سخنت همه به راست بود چو من خیری ندیدم از یک عاشق بیگانه .خدایا مست مستم از دیدار تو من عاشق هستم وپس شد ان عشق و هوس ,شورو شفق همه فراموش به عشق خدا ,ان یکتای حق اموز.



نظرات شما عزیزان:

ali68
ساعت14:04---14 بهمن 1391


خواستن ،همیشه توانستن نیست

گاهی فقط،

داغ بزرگی است

که تا ابد بر دلت می ماند........

من شمارو لینک کردم خوشحال میشم شما منو لینک کنید

منتظرم........پاسخ:ممنون.تو هم لینک شدی.


ali
ساعت21:26---10 بهمن 1391
سلام میشه بپرسم این قطره های بارون رو کد سی اس اسش رو از کجا گرفتید؟؟؟؟

چشمم گرفته این قطره هارو خیلی قشنگن

ممنون میشم پاسخ بدین

خداحافظ
پاسخ:سلام. توی تنظیمات وبلاگو بخون اونجا نوشته.بعدش تاییدش کن و بروز رسانی. همین.


ali68
ساعت19:34---10 بهمن 1391
بازم سلام بچه ها ........
مطلب های جالبی دارید واقعا قشنگن با معنی بازم خوشحال میشم به وبم سر بزنید
بای.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 9 / 11 / 1391برچسب:, :: 16:37 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا