میهن
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 390
بازدید ماه : 502
بازدید کل : 24943
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




افسوس که ما جز یکبار نمی توانیم در راه میهن خود کشته شویم!

                                                           "ادیسون"

میهن پرستی شرط بقای ملت هاست.

                                 "کورتیس"

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت18:59---20 بهمن 1391

به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم ...
افسوس.


رها
ساعت19:13---16 بهمن 1391
بی خیال است ، خیلی بی خیال ؛ همان کسی که تمام خیال من است



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 10 / 11 / 1391برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا