بوسه
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 544
بازدید کل : 24985
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




گفتمش:

        "شیرین ترین آواز چیست؟"

چشم غمگینش به رویم خیره ماند،

قطره قطره اشکش از مژگان چکید،

لرزه افتادش به گیسوی بلند،

زیر لب غمناک خواند:

          "ناله ی زنجیر ها بر دست من"

گفتمش:

             "آن گه که از هم بگسلند..."

خنده ی تلخی به لب آورد و گفت:

"آرزویی دلکش است ،اما دریغ

بخت شورم ره بر این امید بست

و آن زورق خورشید را

صخره های ساحل مغرب شکست!"

من به خود لرزیدم از دردی که تلخ

در دل من با دل او می گریست.

گفتمش:

           "بنگر ،در این دریای کور

چشم هر اختر چراغ زورقی ست!"

 

سر به سوی آسمان برداشت ،گفت:

"چشم هر اختر چراغ زورقی ست،

لیکن این شب نیز دریایی ست ژرف ،

ای دریغا شبروان کز نیمه راه

می کشد افسون شب در خوابشان..."

 

گفتمش:

          "فانوس ماه

می دهد از چشم بیداری نشان ..."

 

گفت :
           "اما در شبی اینگونه گنگ

هیچ آوایی نمی آید به گوش ..."

گفتمش:

        "اما دل من می تپد،

گوش کن ،اینک صدا ی پای دوست!"

 

گفت:

           "ای افسوس !در این دام مرگ

باز صید تازه ای را می برند،

این صدای پای اوست!..."

گریه ای افتاد در من بی امان .

در میان اشک ها پرسیدمش:
                                   "خوشترین لبخند چیست؟"

 

شعله ای در چشم تاریکش شکفت.

جوش خون در گونه اش آتش فشاند.

گفت:

   "لبخندی که عشق سر بلند

وقت مردن بر لب مردان نشاند."

من ز جا برخواستم،

            بوسیدمش.

  

             "هوشنگ ابتهاج"

 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:41---29 تير 1392
ری......................

دلتنگی مرض عجیبی است......

آدم را آرام آرام ناآرام میکند..................


AmIr
ساعت17:09---27 تير 1392
تو می خواستی بشی "سنگ صبورم" ...

تو شدی "سنگ" و من هنوز "صبورم"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 26 / 4 / 1392برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا