درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 453
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 755
بازدید ماه : 867
بازدید کل : 25308
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




اگر کلید دری را

                      نداری

        قفلش نکن.

اگر کسی را

        دوست نداری

                          خردش نکن.

اگر دستی را گرفتی

             رهایش

                    نکن

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:18---13 مرداد 1392
بی اون من بارانم

میزنم بر شیشه

تن تنهایی ام را...


سارا
ساعت20:56---11 مرداد 1392
مردی از این که زنش به گربه خانه بیشتر از او توجه می کرد ناراحت بود، یک روز گربه را برد و چند تا خیابان آن طرف تر ول کرد. ولی تا به خانه رسید، دید گربه زود تر از اون برگشته خونه، این کار چندین دفعه تکرار شد و مرد حسابی کلافه شده بود. بالاخره یک روز گربه را با ماشین گرداند، از چندین پل و رودخانه پارک و غیره گذشت و بالاخره گربه را در منطقه ای پرت و دور افتاده ول کرد.

آن شب مرد به خانه بر نگشت... آخر شب زنگ زد و به زنش گفت: اون گربه خونه هست؟

زنش گفت: آره.

مرد گفت: گوشی رو بده بهش، من گم شدم!


سارا
ساعت11:41---7 مرداد 1392
میان ماندن و نماندن فاصله تنها یک حرف ساده بود از قول من به باران بی امان بگو : دل اگر دل باشد ، آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

عرفان هفت
ساعت16:12---6 مرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری.
من 4 تا وبلاگ بهت معرفی میکنم که میتونی باهاشون تبادل بنر یا لینک داشته باشی.
یکیشون که وبلاگ خودمه

http://emtab.rozblog.com

pmbaxsports.mihanblog.com

http://khofash-birahm.blogfa.com/

اینم سه تای دیگه

دوتاش ورزشیه یکی تبلیغاتی یکی هم با موضوع هک

برو وبلاگ هارو ببین از هرکدوم که خوشت اومد و دوست داشتی باهاش تبادل کنی به من خبر بده.

ممنون عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 6 / 5 / 1392برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا