قاصدک
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 438
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 24991
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




قاصدک،هان چه خبر آوردی

از کجا،وز چه خبر آوردی

خوش خبر باشی،اما

گرد بام و در من،

بی ثمر می گردی!

 

انتظار خبری نیست مرا

نه ز یاری،نه ز دیار و دیاری،باری

برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس

برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک،

در دل من همه کورند و کرند

 

دست بردار از این در وطن خویش غریب

قاصد تجربه های همه تلخ

با دلم می گوید

که دروغی تو،دروغ!

که فریبی تو،فریب!

 

قاصدک! هان ،ولی آخر ...، ای وای ...!

راستی آیا رفتی با باد

با توأم ، آی ،کجا رفتی ... های!

راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟

مانده خاکستر گرمی جایی؟

در اجاقی _طمع شعله نمی بندم_

                                     خردک شرری هست هنوز؟

 

قاصدک ،

ابرهای همه عالم شب و روز

در دلم می گریند.

                                 "مهدی اخوان ثالث"

 

 



نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت12:11---1 مهر 1392
مرگ شیرین ِ من در آغوش توست . . .
وقتی می گویــی دوستــم داری،
گلوله بارانم میــکنــی


tiyam
ساعت13:55---30 شهريور 1392
هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :


بسم الله الرحمن الرحیم


لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم





آمین





این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه





پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه





الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...



دا____ش ها____دی
ساعت22:52---17 شهريور 1392

اینکه دلم تنگ می شود پلان به پلان

نفس به نفس تراژدی نیست

قلب من مقتول فیلم نامه است

شخصیت اصلی که تویی


EhSaN
ساعت17:08---16 شهريور 1392
الله الله الله الله الله الله الله الله الله هرچی ازالله میشه غیرالله نمیشه برای9نفربفرست فرداخبرخوبی بهت میرسه اگرکوتاهی کنی تا9سال بدشانس میشی برای نام خدااستخاره مکن حقیقت دارد..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 / 6 / 1392برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا