جغرافیا...
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1099
بازدید کل : 24440
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




جغرافیای کوچک من

بازوان توست...

ای کاش

تنگ تر شود این سرزمین من..



نظرات شما عزیزان:

vahval
ساعت23:45---10 بهمن 1392
سلام
وبتونو خوب مطلب گذاشتین ایول
یه سر ب منم بزنین هیشکی واسم نظر نمیذاره


arman
ساعت18:13---4 بهمن 1392
وقتي صداي خردشدنت آواي دل انگيزي براي عابران باشد
ديگرچه فرقي ميكند كه يك روز برگ سبز كدام درخت بودي...
-------------------------------------------------
خبري ازت نيست بيايه پست جديد گذاشتم نظرتو بگو
منتظرم...


صبا
ساعت8:55---2 آبان 1392
سلام خوشگلا.وبتون عالیه .من لینکتون کردم خوشحال میشم لینکن کنین!!منتظر تونم
پاسخ:آدرستو که نذاشتی :(((


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 2 / 8 / 1392برچسب:, :: 7:54 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا