باران
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1104
بازدید کل : 24445
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




 

همه باران را دوست دارند...،

گاهی حتی عاشقانه....

اما من از باران،این اشک آسمان،تنفر دارم.

من با تنهایی خود فقط میتوانم ، روی شیشه های بخارگرفته بنویسم:

دلــــــــــــــــــــــتنگم.

اما... اما امان از این قطره های آسمانی،زود پاکش میکنند؛یگانه احساسی که توانایی بیانش را دارم.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:14---11 آبان 1392
سایتتون عالیه به وب منم سر بزنید ممنون میشم
پاسخ:ممنون از نظرت چشم سر میزنیم.


aliakbar
ساعت22:10---7 آبان 1392
خیلی زیبا بود اگه تونستید به وب منم یه سری بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 4 / 8 / 1392برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا