تفاوت...
 
درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 527
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 829
بازدید ماه : 941
بازدید کل : 25382
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




وقتی یک دختر حرفی نمیزند...میلیونها فکر در سرش میگذرد.  

وقتی یک پسر حرفی نمیزند...حرفی برای گفتن ندارد.    

 

وقتی یک دختر بحث نمیکند...عمیقا مشغول فکر کردن است.

وقتی یک پسر بحث نمیکند...حال و حوصله بحث کردن ندارد.  

 

وقتی یک دختر بعد از چند لحظه در جواب احوال پرسی تو میگوید:خوبم،یعنی اصلا حال خوبی ندارد.   

وقتی یک پسر بعد از چند لحظه در جواب احوال پرسی تو میگوید:خوبم،یعنی واقعا خوبه.                                    

وقتی یک دختر به تو خیره میشود،شگفت زده شده که به چه علت دروغ میگویی.

وقتی یک پسر به تو خیره میشود،یا شگفت زده است یا عصبانی.



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت16:56---21 آذر 1391
سلام وبت از هر نظر توپه منم یه وب دارم اگه مایلی منو با نام ( من رپ می خونم ) لینک کن بعد بگو باچه نامی لینکت کنم من واقعا رپ میخونم و آپلودم به زودی میذارم

AmIr
ساعت19:46---19 آذر 1391
طوری که دل تو خواست باشم، نشدم / دلخواه دل تنگ خودم هم نشدم



حوا تو به خانه بهشتی برگرد / من هم متاسفم که آدم نشدم . . .پاسخ:ممنون.حتما بهت سر می زنیم.تو هم باز به ما سر بزن.


ساحل
ساعت22:13---18 آذر 1391
سلام چطوری خوبی؟

دوستون دارم ولسی محیا انگاری دوست نداره این نظر دادنا رو به هر حال ولش کن راستی تو هم به من بسری ها باشه گلم؟سلام عزیزم. چرا اتفاقا هر سه ما نظر دادنا رو دوست داریم . چشم حتما بهت میسرم.


ساحل
ساعت13:06---17 آذر 1391
سلام مبینا جونم

راستی محیا ومبینا جونمم هستن دوستون دارم وب قشنگ و جالبی دارید مبینا دیدی سر زدم به وبت به من میگن دوست باوفاممنون دوست با وفا.بازم به ما سربزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 16 / 9 / 1391برچسب:, :: 20:2 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا