درباره وبلاگ


دوستای عزیز.سلام. بی نهایت ممنون که از وبلاگ ما دیدن می کنید.راستی لطفا در نظر سنجی شزکت کنید و نطر هم یادتون نره.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 492
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 794
بازدید ماه : 906
بازدید کل : 25347
تعداد مطالب : 168
تعداد نظرات : 204
تعداد آنلاین : 1

<
نم نم باران
شیشه پنجره را باران شست از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟




 

تو را از بین صد ها گل جدا کردم            تو سینه جشن عشق ت به پا کردم

برای نقطه پایان تنهایی                      تو تنها اسمی بودی که صدا کردم

بیا از پاکی چشمه منو لبریز خواستن کن   با دستات حلقه ای از گل بساز و گردن من کن

اگه از مرگ ادم ها دلم سرده

نوازش کن تو دستامو            که خیلی وقته یخ کرده           که خیلی وقته یخ کرده

دیگه دل واپست بودن برام بسه            دیگه بیهوده پیمودن واسم بسه

زیادیم کرده غم خوردن   زیادیم کرده پژمردن   توی بیدادو تنهایی  در حین زندگی مردن



نظرات شما عزیزان:

♥...گل پسر...♥
ساعت22:23---13 آذر 1391
سلام با بعضی از مطالبتون خیلی حال کردم...

مرسیپاسخ:چشم حتما.


AmIr
ساعت21:55---13 آذر 1391
دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست



تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست



قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو



گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست . . .پاسخ:چشم حتما بهت سر می زنیم.در ضمن ممنون.


hoda
ساعت19:09---13 آذر 1391
سلام وبلاگ زیبایی دارین دوستای خوبم

منم منتظرتون هستم
پاسخ:از شما هم ممنونیم.قول می دم به وبلاگت سر بزنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 13 / 9 / 1391برچسب:گیتار,, :: 18:47 ::  نويسنده : محیا .مبینا و آریانا